Super-limuzina celor de la MTM, de care v-am vorbit recent, îşi etalează sprintul într-un clip. Noi am cam rămas fără cuvinte, aşa că i-am zis „praştie”.
Esteticul sobru al lui S8 Talladega şi cifrele de performanţă etalate de către MTM au fost convingătoare, însă argumentul suplimentar reprezentat de filmuleţul de mai jos este un deliciu binevenit.
În cazul în care nu ai chef să citeşti toată prezentarea lui S8 Talladega by MTM, îţi trecem noi aici câteva detalii relevante: V8 bi-turbo de 4,0 litri, 760 de cai-putere şi 945 de Newtoni-metru. Da, încă vorbim de o limuzină de peste cinci metri lungime.
Se pare că în privinţa acceleraţiei 0-100 km/h (desfăşurată în 3,48 secunde, conform celor declarate de MTM) s-a greşit un pic, şi nu în sensul că s-a exagerat în avantajul maşinii. Conform clipului de mai jos, S8 Talladega atinge suta în circa 3 secunde, cifră mai mică decât obţine un RS6. Sau R8. Nu ne mai rămâne decât să ne uităm la el ca la un RS8. Şi să-l strigăm „praştie”.
Esteticul sobru al lui S8 Talladega şi cifrele de performanţă etalate de către MTM au fost convingătoare, însă argumentul suplimentar reprezentat de filmuleţul de mai jos este un deliciu binevenit.
În cazul în care nu ai chef să citeşti toată prezentarea lui S8 Talladega by MTM, îţi trecem noi aici câteva detalii relevante: V8 bi-turbo de 4,0 litri, 760 de cai-putere şi 945 de Newtoni-metru. Da, încă vorbim de o limuzină de peste cinci metri lungime.
Se pare că în privinţa acceleraţiei 0-100 km/h (desfăşurată în 3,48 secunde, conform celor declarate de MTM) s-a greşit un pic, şi nu în sensul că s-a exagerat în avantajul maşinii. Conform clipului de mai jos, S8 Talladega atinge suta în circa 3 secunde, cifră mai mică decât obţine un RS6. Sau R8. Nu ne mai rămâne decât să ne uităm la el ca la un RS8. Şi să-l strigăm „praştie”.